Vissa låtar talar till en och förra sommaren var det denna som mitt hjärta fångade upp:

Det är främst en rad i refrängen som gjorde intryck, nämligen det fetstilade i detta stycke:
”Take what you want
Steal my pride
Build me up
Or cut me down to size
Shut me out
But I’ll just scream
Im only one voice in a million
but you aint taking that from me

Jag kan ofta känna mig ganska liten på jorden, som att det jag gör inte spelar någon roll. Men genom denna låt får jag ny insikt om att även om jag inte är särskilt stor så har jag ändå min röst. Jag kanske bara är en på miljonen men jag är faktiskt en åtminstone. Och är det något livet lärt mig är det att en enda människa kan göra stor skillnad för andra. Så det bär jag med mig när jag kämpar för min dröm, att jag kan göra skillnad. Även om min längtan inte kommer förändra hela världen så kan jag få betyda något för kanske någon eller några.  Och då är det värt att kämpa för.