Eminenta Emil var fantastisk även denna gång! Vilken show han bjöd på. Precis som jag skrev om innan så är han en väldigt mångsidig artist på scen. Han får en att skratta, tvingar en att tänka efter, inspirerar en och får en att känna. Känna både saker man vill och inte vill. Och lyckas ändå få en att gå därifrån med ett glatt hjärta. Mitt nästa råd är att efter ni slumrat med hans låtar att ni kollar in när han kommer till er stad, han är som bäst live!

Jag försökte nervöst ta lite bilder under spelningen (tycker sådant är jobbigt men intalade mig att jag ändå inte kände någon som satt omkring mig) och en tycker jag ändå blev cool. Fumlade runt i mitt bildprogram (Picasa) och hittade en rolig funktion och den ser ni resultatet av under den första bilden.

Nu ska jag snart ta och sova. Hoppas ni haft en fin fredag!

