Jag älskar lördagar, speciellt de när jag kommer fram till att alla måsten faktiskt kan skjutas upp tills imorgon och jag kan få ägna tid åt saker som jag uppskattar. Idag har jag ätit en god frukost och varit iväg till myrorna där jag köpte en söt axelbandslös topp att ha solvarma dagar. Det blåser som tokigt i denna stad idag och väl hemma igen kände jag mig helt genomblåst och trött så nu blir det till att slå sig till ro vid datorn med ett glas mangojuice och plittra med spännande saker! Ni kommer förhoppningsvis snart få se vad det är jag sysslar med, längtar tills jag kan visa :)

Den sista bilden tog jag när jag gick under bron här i Jönköping. Den har säkert ett namn men jag vet faktiskt inte vad det kan vara. Tycker alltid det är nervpirrande att gå under när man hör bilarna som kör över huvudet på en och vattnet som plötsligt ligger så skrämmande och vackert nära.

