Idag känner jag mig som en tickande bomb. Eller kanske mer en ambivalent sådan eftersom humöret skiftar heeeeeeeeela tiden. Jag har tidigare aldrig upplevt detta fenomen under mina tjejperioder men lagom till 2012 har det slagit till med råge! Jag kan gå från att storböla och tycka att det är mest synd om mig i hela världen till att ha megamassa inspiration och slutligen bli förbannad över något helt oväsentligt som att en bulle inte luktar kanel som jag vill! Alltså ganska spännande att umgås med mig nu. Eller krävande ;) Som tur är rår jag själv över huset just nu.

Hade planerat att cykla in till second hand butikerna och biblioteket men eksemen blossade upp igår kväll så jag känner mig ganska opepp på att stå och pröva kläder med ett tomatfäjs. Det blir istället en promenad i skogen och sedan lite röjning i rummet.

