Faktiskt. Det är inte mycket mer som kunde gått snett. Känner mig så kass som jag bara kan just nu och vill mest ge upp och sitta på ett kontorsjobb resten av sommaren. Var dessutom väldigt nära att ha sönder mitt mobila internet nyss.

Men det värsta är nog att när det känns såhär jobbigt vill jag ha någonstans att ta tillflykt till och jag känner inte att jag kan göra det just nu. Dels för att jag har sovpass så jag måste stanna. Men sen känner jag inte att hemmahemma ger mig den friden och lugnet som det kan göra när jag inte är i svackor. Vilket känns tragiskt eftersom det är dit jag alltid kunnat begett mig tidigare när saker gått emot mig.

Men som en klok människa sa; nu kan det bara gå uppåt. Även om det verkligen inte känns så. Fint med midsommar imorgon och att få en heldag med familjen!

