Snart har jag jobbat klar för den här sommaren! Bara ett ynka pass kvar och med andra ord går jag på semester från och med 13.15 på måndag. Så himlans ypperligt!

När ledigheten kommer är tanken att jag ska börja förbereda för hösttermines omgång av min gruppchatt för blyga, sociala fobiker och introverta. (För dig som inte vet vad detta är kan du kika in på http://www.blygamyran.se och läsa de olika flikarna under ”Gruppchatten”). Det ska bli riktigt roligt att få igång en ny omgång både för att jag inte haft någon under vårterminen och för att jag ändrat om en hel del. Känns spännande att få testa att ha en mer strukturerad termin och att få se hur min terminsplanering funkar i praktiken.

En sak jag eventuellt vilja pröva att leda en bokcirkel för starksköra via internet. Att man läser någon av de böcker som finns kring ämnet och tillsammans möts via msn och samtalar kring detta. Själv är jag sugen på att läsa ”Älska dig själv” av Ilsa Sand men finns ju även fler. Undrar därför om det finns starksköra/HSP/högkänsliga som läser min blogg som skulle vara intresserad av något sådant? Jag tänker mig att man hörs varannan vecka och att alla får ta med sig tankar och frågor som vi tillsammans pratar om. Hör av dig om detta låter intressant!

De som är intresserade av gruppchatt för blyga, introverta och sociala fobiker ska hålla ögonen öppna på hemsidan och här på bloggen eftersom jag under augusti kommer skriva mer om detta!

 

