Jag fick idag ett väldigt glädjande mail från Ungdomsmottagningarnas hemsida; UMO.se. Jag mailade nämligen dem för en vecka sedan för att fråga om de kunde länka mig på deras sida om blygsel som jag själv länkar till från hemsidan. Jag tänkte att det vore ett bra ställe att nå fler. Det gick inte riktigt att ordna på det sättet. Men! Läs det fina mailat så ser ni att det fick en alldeles utmärkt lösning ändå:

Hej!

Tack för att du tipsade om en bra sida om blyghet! 
Den kan säkert fungera som ett bra stöd för den som är blyg. 
Tyvärr kan vi inte länka till den från UMO:s text om blyghet, 
eftersom vi aldrig länkar till privata sajter där. 
Men vi vill ändå tala om att den finns! Så vi gör en nyhet om den, 
som kommer att ligga på startsidan i flera dagar. 
Där är det ännu fler som kan få syn på den, inte bara de 
som hittar fram till vår text om att vara blyg. 
Lycka till med ditt fortsatta arbete med blyga myran!

Jag blev jätteglad och skriver med stort leende just nu!

Nyheten hittar ni här! :) :) :) :)

 

