Idag är jag så sugen på att åka inlines att det spritter i benen! Tror jag ska föreslå en picknick på andra sidan stan så kan vi fara dit på hjul. Känns lite surt att vi inte kom på denna idé tidigare i sommar så att vi kunnat åka mycket mer. Men jag är tacksam till glädjen jag finner i det just nu :). Och sommaren är ju inte slut än!

Hade en jättefin kväll igår där jag blev ompysslad till max med tacos, Ben&Jerrys glass, film och massage. Värsta lyxen på en vanlig tisdag! Idag sitter jag och har det mys i soffan med katten som lagt sig alldeles bredvid :) Inte särskilt vanligt att han gör det med mig när inte David är i närheten så jag blir alldeles varm i hjärtat och njuter av kurrandet och den mjuka pälsen.

Idag känner jag mig sådär tacksam till livet och till människorna omkring mig. Jag tackar för de känslorna och hoppas på att kunna konservera dem till dagar när allt känns piss och pina.

