Just nu händer det mängder med saker i mitt liv och i mitt huvud. Jag letar fortfarande boende och tror att jag börjar närma mig en lösning som kommer bli jättebra *tar i trä*. På torsdag har jag en tenta som jag pluggar för fullt till, den handlar om statistik och är inte alls rolig men ett måste för att kunna gå vidare med studierna. Dessutom jobbar jag med hemsidan och fixar iordning inför gruppchattsstarten den 2:a September (det finns fortfarande platser kvar så hör av dig om du är sugen!).

Jag mår bra och är glad att jag får syssla så mycket med min dröm. Jag börjar också bli lite höst- och skolpepp. För mig finns det ändå en charm med vardagen och att varje dag veta vad man ska göra. Sen börjar ju alla bra serier igen, den bästa höstluften anländer, mysfaktorn höjs och jag får möjlighet att engagera mig i en diakoniagrupp igen. Känns inte alls dumt!