När vaknade du imorse?
06.20 när klockan ringde för första, men inte sista, gången. Steg upp runt 7.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Tack Gud för snoozefunktionen!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej på morgonen är jag inte så mycket för att språkas. Pratade med mamma en lång stund igår kväll för att jag går och har intensiva funderingar kring min utbildning. Men det kan jag inte skriva så mycket mer om just nu.

Vilket humör är du på?
Trött och lite nere efter en energitagande dag.

Har du ont någonstans?
Inte ont men lite ryggmassage skulle jag inte tacka nej till!

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Alltså jag är så sjukt sugen på guacamole! Efter jag skrivit denna lista ska jag fixa och sedan sluka. Så. himla. gott.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Köpte en rosa huvudmassagemojäng och en chokladkaka när vi var på Citygross på studiebesök för två timmar sedan. Jag har ju min praktik inom funktionshinder och idag var vi ute ett gäng och besökte verksamheter där man integrerat människor med olika funktionsnedsättningar, däribland Citygross.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Gissar på facebook eller någon blogg

Vad ska du göra ikväll?
Plugga, äta guacamole, fortsätta fundera kring framtiden och sedan ta en hyfsat tidig kväll.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Har ingen särskild låt jag har crawings på för tillfället. Men Strip Me med Natasha Bedingfield gillar jag skarpt.

Vad tycker du om din blogg?
Jag är stolt över den och att den har fått blivit en fristad och arena för försynta, känsliga och tysta personer.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Oj, då var jag precis påväg från en lång dag på praktiken med massa möten till biblioteket. Det var inte en av mina bästa dagar.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Ja, gissar på att David kommer uppmuntra och berömma mig för att jag kämpar på med det sociala fastän jag dagar som denna tycker det är himla motigt.

När fotade något senast, och vad?
Oj, minns knappt. Men tittar jag i mitt galleri i mobilen var det tydligen en lista på biblioteket med de filmer som en filmförening här i stan kommer visa under våren. Fanns massa intressanta titlar!

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Choklad och huvudmassagemojäng och så bussresor lite varstans.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Boken ”HUngerspelen” som jag köpt hem från adlibris bokrea. Hört så himla gott om den så när hela serien kostade 79 kronor kände jag att det var dags att slå till. Har dock ingen aning alls när jag ska få ro att läsa den.

Vad har du på dig idag?
Tofflor, jeans, grått linne och en underbart skön cardigan.

