Nu sitter jag på bussen mot jobbet. Jag började jobba i måndags och det har mest gått finfint! Jag är glad att få jobba inom funktionshinderomsorgen igen och känner att jag trivs så bra med denna grupp. Det svåraste tycker jag är det sociala med personal. Jag känner mig sällan särskilt bekväm med småprat och har svårt att veta vad jag ska säga. Men jag tänker också att min energi främst ska gå till att göra ett bra jobb. Få brukarna att trivas. Därav känner jag inte lika stor social press vilket är skönt.

Jag vill också berätta att det känns underbart att bo här i väst! Det var oerhört länge sedan som jag kände mig så glad och tillfreds. Helt enkelt förnöjd på många sätt. En saknad känsla som är himla välkommen åter :). Tror denna sommar blir kanon!

En annan orsak till varför sommaren har mycket positiva känningar är för att det börjar närma sig för studiecirkeln för blyga och introverta! Idag ska jag hämta ut affischerna och sätta upp dem runt om i stan under denna vecka. Det känns pirrigt, läskigt och jätteroligt. Gå tillbaka längre ner på bloggen för att läsa mer om denna cirkel/grupp.

Önskar er alla en fin onsdag!

