Alltså känslan av att få vara helt själv en hel kväll <3. David är ute med ett gäng kompisar så ikväll har jag mest umgåtts med Buffy, delicatobollar och soffan. Är inne på säsong fem på Buffy och kan sannerligen rekommendera denna spännande serie. Gillar all girlpower också! Andra serietips är såklart Freaks and Geeks, Veronica Mars och Ally Mcbeal. Vilka serier är era favoriter?

Tillbaka till detta med att vara helt själv. Jag älskar ensamheten när den är på mina villkor. Det är nästan samma känsla som när jag får syssla med mina hjärteämnen, ett bubblande pirr i magen typ. Som att det i magen fylls på med ny härlig energi. Jag uppskattar verkligen att få vara med David men när han stänger dörren och går är det som att jag har alla möjligheter. Jag älskar att kunna få göra precis vad jag vill utan att ta hänsyn till någon annan än katten. Det är en sådan känsla av frihet. Jag och mina tankar. Men samtidigt skulle det inte vara så härligt om jag inte visste att David kommer hem senare under natten. Att jag inte är utlämnad till ensamheten utan att jag väljer den själv. Tror detta är lite kärnan av att vara introvert. Hur vi samlar på vår energi.

Jag är nyfiken. Vad passar ni på och göra när ni får en ensamkväll efter att inte ha haft det på ett tag? Hur ser priolistan ut? Berätta, berätta.

