Nu är jag hemma sedan länge efter min resa. Jag har alltså varit i Jokkmokk på bröllop och sedan också vandring i fjällen. Finfin resa med härligt intressanta samtal och goa skratt. Någon dag kanske jag visar lite bilder.

Men idag tänkte jag tipsa om en riktigt bra sida på facebook. Sidan heter Social introverts och ni kommer till den genom att klicka på bilden nedan. Gruppen är till för att peppa introverta och det uppdateras regelbundet med intressanta länkar och bilder. Jag får en del av min inspiration från den sidan och tänker försöka dela mer av deras länkar också på Blyga Myrans sida på facebook.

social introverts”I’m an introvert. I love being by myself, love being outdoors, love taking a long walk with my dogs and looking at the trees, flowers, the sky.” – Audrey Hepburn

