Ni som läst min blogg sedan tidigare vet om att jag under sommaren försökte starta upp en IRL-grupp för tystlåtna i Trollhättan. På grund av avhopp och för få anmälda blev det tyvärr inte av. Jag anar också att det berodde på att jag var ute sent och att informationen om att gruppen fanns helt enkelt inte nådde tillräckligt många. I framtiden kommer jag testa igen!

Efter intervjun i TTELA har jag dock fått kontakt med en person som är intresserad av en sådan grupp eller åtminstone komma i kontakt med likasinnade. Därför skriver jag nu för att höra mig för om det finns människor i Trollhätteområdet som är intresserade av antingen en IRL-grupp eller kanske bara vill ses med likasinnade och ta en fika, gå på bio eller liknande under hösten? Eftersom jag själv inte kommer vara i Trollhättan under regelbunden basis har jag ingen möjlighet att leda en grupp men jag hakar mer än gärna på när jag väl är där.

Hör av er till mig på min mail: Helena@blygamyran.se om detta låter som att det skulle vara intressant!

