Nu är det över två veckor sedan jag skrev något här och jag vet inte riktigt vad som hänt med min blogglust. Men den har legat på noll. Jag har sedan bloggstarten varit väldigt ”upp-och-ner” i min bloggfrekvens. Ibland får jag till det med många inlägg men oftast dröjer det mellan dem. Och jag känner titt som tätt att det jagar mig i hasorna och att jag ”borde blogga mer”. Vilket ju inte är tanken med en blogg.

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha sagt med detta. Nu låter det som att bloggen bara är en börda. Vilket den definitivt inte är. Ni som läser ger mig så mycket energi genom era kommentarer och att ha sin egen arena är väldigt fint. Men jag tror jag behövde skriva detta för att jag vill förklara de täta bloggpauserna. Och för att jag ska kunna känna lite mer ro med att det är okej att inte alltid skriva så frekvent. Lätta lite på det dåliga samvetet helt enkelt.

Jag vet att jag har väldigt kloka och fina läsare och jag hoppas att ni kan ha överseende med den dåliga uppdateringen. Bloglovin är ett hett tips eftersom ni via den vet när jag skrivit mina inlägg och slipper kika in här titt som tätt i de tomma perioderna.

Tack för att ni finns!

Ps. Förmodligen kommer det dyka upp en gästbloggare inom en snar framtid!

