Blyga Myran TwitterJa kära läsare nu finns jag alltså på twitter. Eller, egentligen har jag haft kontot säkert ett år eller längre men det är först nu jag (efter påputtning från kära Hanna) tänkt försöka använda det aktivt. Jag tänker att det är en plattform som kan passa mig bra eftersom den känns ganska kravlös. Tanken är att uppdatera nyheter där och att mina inlägg från bloggen ska länkas automatiskt när jag skriver något nytt. Jag vill gärna nå ut till fler på detta sätt och snabbt kunna tipsa er om bra länkar och liknande. Ett twitterflöde är även tänkt att dyka upp på hemsidans förstasida så småningom. Så klicka nu på bilden och följ mig på twitter! Och tipsa mig gärna om vettigt folk (relaterat till de ämnen jag skriver om på bloggen) som jag kan följa.

Önskar er alla en fin söndag<3

